torsdag 24 mars 2011

Projekt 4 i Utmaningen

Så då! Nu har jag färdigställt mitt 4e projekt i Beas utmaning! Man kan väl säga att ett projekt i veckan inte har varit så svårt att färdigställa, det har nästan mer varit en utmaning att inte göra fler saker än så!

Jag måste faktiskt erkänna att jag fuskade lite, lite med detta projektet. Jag gick och köpte en knapp. Men jag tyckte, att när jag lagt så mycket tid på den här väskan, så ville jag inte sy dit nån trist gammal knapp som jag hittat i nåt skåp, utan jag ville ha en ny fin blank sak! Så då köpte jag det! Väskan är virkad utifrån eget huvud, så kallat "hittepå". Och garnet till väskan kommer härifrån (oj vilken tid det tog att repa upp den, och vilket stooort nystan det blev):



Så en babyfilt som aldrig används, blev till den här väskan:





som jag förhoppningsvis kommer att använda mycket!

3 kommentarer: