tisdag 15 mars 2011

Äntligen en Einar!

Nu har han landat, lille Einar, några av våra bästa vänners lille son! Inte bara hans mamma och pappa har längtat efter honom, utan vi också. Min stora tös känner sig som storasyster även till denne lille bäbis, hon erbjöd sina tjänster som storasyster till Einars föräldrar, eftersom han inte har någon egen!

Min härliga tjej har pysslat ihop en present till bäbisen, och den överräckte hon igår, tillsammans med ett egenhändigt pysslat och lekskrivit kort! Vad det stod på kortet? "Vi älskar dig, och du skall bli min lillebrors kompis. Välkommen Einar." Jag har lite svårt att läsa hennes "handstil", så jag får helt enkelt tro på vad hon säger!



Bodyn är köpt på KappAhl(för länge sedan skall tilläggas), och dekorerad med textilfärg från en sådan där pysselförpackning för barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar