lördag 5 mars 2011

Projekt 2 i Utmaningen

Här går det undan! Just nu flödar inspirationen, och jag är sugen på att prova massor av olika mönster. Under året har jag surfat runt på olika blogar, hämtat inspiration och inväntat pyssellusten. Nu är den här på allvar, eller ja, det har den väl varit den senaste tiden om man skall vara helt ärlig!

För länge sedan hittade jag ett mönster på en virkad prinsesskrona, men tillfälle att virka den har inte funnits förrän nu. Det var roligt att virka prinsesskronor, så det har redan hunnit bli två! En perfekt present till små flickor!

Mönstret hittade jag hos Crochetra, och det var som sagt kanonbra!

Här har vi en busig unge som inte vill vara med på bild just idag!!




2 kommentarer:

  1. Det blev jättefint på den lilla busiga ungen.

    SvaraRadera
  2. Hej! Det var ju en toppenfin liten krona, perfekt till en fyraårig liten prinsessa :-) Och halsbandet i förra inlägget är jättefint.
    Trevlig blogg du har. Jag hittade hit eftersom jag också är med i utmaningen. Ska bli kul att se vad alla hittar på.
    Ha det bra!

    SvaraRadera