söndag 11 september 2011

Papperspyssel

Jag har en vän, som nog har världens bästa jobb. Hon har en pysselbutik! Närmare bestämt en butik som säljer papper och stämplar för scrapbooking och tillverkning av kort. Ja, hon säljer en himla massa annat också, pennor, band, pärlor... Typ allt man gillar som pysseltok. När man är hos Angela på Forma Hantverk, då känner man sig som ett barn i en godisaffär.

Häromkvällen var vi där, vi i pysselgänget. Och jag pysslade. Kort, utan stämpel eller text av annat slag. sådana som kan vara bra att ha hemma i lådan, när man blir bortbjuden, eller nån fyllt år, eller man vill säga nåt.

Några blev bruna:



Några blev blå:



Självklart skall man ha några i röda och rosa toner:



Och tillsist ett par stycken i grönt:

3 kommentarer:

  1. Fina! Så bra att ha en vän med pysselaffär ;)

    SvaraRadera
  2. Sååå fina! Vill också kunna göra sånt! =)

    SvaraRadera
  3. Fina kort du gjort och jag gör som du, jag sparar kort hemma i en låda för annars måste jag köra flera mil om jag snabbt behöver ett fint kort. Jag har flera scrappande vänner jag kan köpa kort av. De gröna korten du gjort tycker jag bäst om naturligtvis.

    SvaraRadera