tisdag 6 september 2011

Jag är en vanlig kanin...

...vanlig fast ovanligt fin....

Denna lilla kanin bev en födelsedagspresent. Och inte till vilken födelsedag som helst, utan till en ettårsdag! Så, här ser ni vad jag tror en ettåring önskar sig mest av allt!



En liten blyg kanin. Kaninflickan, eller pojken (jag vet inte så noga, den var nämligen för blyg för att berätta), är virkad i Soft Cotton och virknål 3,5. Kaninen blev 15 -20 cm.

Oh, vi har kanske tur.... Vänta... Jo!
Hej, hej säger Kaninen!



Och skulle man vilja göra en egen så finns mönstret i Mia Bengtssons första bok.

4 kommentarer:

  1. Så gullig och så fina färger! Den blir säkert uppskattad!

    SvaraRadera
  2. Den blev riktigt uppskattad! Men vidare blyg tycker jag inte att den är! =)

    SvaraRadera
  3. Så fina färger! Jag är lite extra förtjust i dem

    SvaraRadera