måndag 4 januari 2010

Julklappar - äntligen levererade!

Skrev i ett tidigare inlägg att jag virkat en hel del klappar, men inte fotat dem ännu. En hel del mössor blev det ju såklart, och en eller ett par olika vantar. Till lillebror och svärmor blev det faktiskt varsitt mobilfodral! De blev så bra, så jag är faktiskt sugen på att ge ett till mig själv också!



Den lilla, lilla mössan som jag visade upp i mitt allra första inlägg tillsammans med ett par vantar, var såklart för liten till bebisen ifråga när det äntligen var dags för julafton! Men, mamman blev så förtjust i mössan att hon ville ha en ny, lite större till sin bebis, och en likadan till sig själv! Så det är vad jag virkar på just nu. Det är så roligt att det man skapar uppskattas av fler än en själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar