lördag 23 januari 2010

Jag hittade en fin liten bok.....

...i en bokhandel på internet. När man inte kan bläddra i boken ifråga är det svårt att skapa sig en uppfattning om vad den egentligen innehåller, men det verkade lovande utifrån beskrivningen tyckte jag. När boken väl landat i min brevlåda upptäckte jag ju ganska fort att det var fler stick- än virkmönster i den, men vem vet, kanske det kan vara roligt att sticka nån gång emellanåt också??



Mitt första projekt ur boken fick bli en liten virkad väska. I ärlighetens namn, så ser inte min väska ut exakt som den i boken. Det skulle varit tofsar på knytbanden, och istället för en liten rosett skulle det varit en blomma. Men på detta viset blev det mer "jag"!



2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren på min blogg och kul att få kolla in hos dej. Fina saker har du gjort. Jag kommer tillbaka. Fru Inez

    SvaraRadera