onsdag 21 april 2010

Presentmaskinen....

...det är jag!

En arbetskamrat fyller år på lördag, så enligt vår arbetsplats tradition firas detta fredagen innan/närmast den stora dagen med tårta och present! En god tradition tycker jag! Vi turas om att ordna med tårta och present, och den här gången blev jag ombedd att göra ett smycke till Kerstin.

Kerstin har tre barnbarn, och vi har ägnat en veckas tid åt att luska ut vad de heter och hur man stavar deras namn, hoppas vi varit lika hemliga som vi tror att vi varit! På fredag får vi veta, om vi lyckas att överraska eller om hon varit oss på spåren hela tiden!



Här är en närbild på de cirkelformade tags jag använtför att stansa barnbarnens namn på. På den ena är det stansat på både fram och baksida, så endast ett namn åt gången ses.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det blir jättefint, men tänk om hon läser din blogg. Vi ses i morgon. Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Men det är väl inte många som vet om boggen?
    Nu har jag bakat kladdkakan och slagit in halsbandet!
    Kram Lotta

    SvaraRadera