söndag 7 februari 2010

Pyssel av annat slag!

Min kära kusin, som faktiskt är den som puschat på mig att utveckla min kreativa sida, sysselsätter sig med en mängd olika skapande. Bland annat gör hon egna smycken. Jag gillar smycken, halsband och armband med tingeltangel, säg mig den tjej som inte gör det! Så, varför inte prova själv, tillsammans med kusinen första gången, men sedan på egen hand!

Här är några av mina alster, vi kan börja med mina armband:




Jag har gjort några halsband också:





Det har blivit en mängd andra halsband och armband också, men de har varit presenter och således inte blivit fotade. Ibland hinner man liksom inte med sig själv!

1 kommentar:

  1. Vilka fina arm- och halsband!
    Vad kul att du hade hittat till min blogg! Nu har jag hittat din också... :-D
    Hälsningar
    Jenny

    SvaraRadera